reklama

Slovensko nieje solidarna krajina pre buduce generacie

Dovolím si tvrdiť že Slovensko , ako malá krajina v strede Európy nie je solidárna krajina ... Sme solidárny len v prípadoch živelnej pohromy , viď Japonsko, viď záplavy tu u nás..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Ale veľmi málo z nás myslí na to čo bude s nami ako občanmi SR v budúcnosti, čoho je dôkazom 1 134 280 hlasov v minulotýždňových voľbách v ktorých som bol členom okrskovej volebnej komisie.

Pri sčítavaní hlasov som z hrôzou zisťoval že SMER ako strana získava viditeľnú väčšinu... No nič horšie pre pravicovo orientovaného voliča neexistuje, to Vám garantujem..

Keby Slovensko bolo solidárne s budúcimi generáciami tak si nevolí vládu ktorá bude náš malý štát SMERovať Gréckou cestou, cestou PPP projektov, cestou zadlžovania mňa osobne, mojich detí a ich detí tiež, až som ešte nepovedal málo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vedel som že SMERáci zburcovali športové haly , kulturáky aby mali na vrch, ale že to takto dopadne jednoznačne som fakt nečakal.

Je mi to veľmi ľúto, 4 roky sa budeme musieť pozerať na vládu jednofarebnú, ktorá si nás zadlží a ktorá si odsúhlasí čokoľvek.

Pre nás pravicových voličov to bude veľmi ťažké, ale máme jedinečnú šancu ukázať že držíme pokope a že tak ako sme sa dokázali zbaviť Mečiara, Slotu tak sa dokážeme zbaviť všetkých politikov čo pre tento štát neurobili nič dobrého.

Treba zjednotiť pravicu, nech volič vidí že máme záujem o jeho budúcnosť a veriť , dúfať že vyjde najavo pravá tvár Smeru a im podobným skupinkám goríl

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všetkým sklamaným voličom prajem aby toto obdobie prežili bez ujmy... A zaslepeným voličom Smeru aby ste už konečne zhodili ružové okuliare a otvorili oči.

Pravica je naša budúcnosť.

Ondrej Ďuriš

Ondrej Ďuriš

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Večný optimista :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu