reklama

Nasrdený občan

dnes to pre zmenu nebude politický blog... ale chcem slobodne vyjadriť svoj názor na stav slovenských ciest a jej údržby..budem teda stručný !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Vie mi prosím niekto povedať a vysvetliť ako je možné že 24 hodín pred snežením som počúval z rádia, s TV a aj od ľudí z okolia že dňa 15.2 ráno bude snežiť ? počul to ešte niekto so mnou ???

... myslím že áno... ale LEN NAŠI MILOVANÍ CESTÁRI s tým majú nekonečný problém sa pripraviť !!!

ako je možné že problémový úsek tzv. Brezina medzi Dolnými Vestenicami a Novákmi bola pre kamióny neprejazdná ?

ako je možné že cesta z Dolných Vestenic do Prievidze mi trvala vyše hodiny a bežne mi trvá 15-20 minút...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ako je možné že ráno polícia neodkláňala kamiónovú dopravu mimo tento úsek ? A urobili tak až v popoludňajších hodinách...

kam idú finančné prostriedky keď toto nevedia zabezpečiť!!! na čo sa platí mýto, cestná daň, dialničné známky, zákonné poistky a podobne ? no na čo !

Proste na hanbu !!!

PS: myslím že nie som sám čo dnes hromžil nad cestármi...

Najlepšie bolo keď som dvoch či troch stretol po ceste s odhŕňačom hore a vyblikujem aby to dali dole a mi odbliká lebo nepochopil že treba odhrabovať a nie prevážať sa !

Veľa šťastia páni vodiči, zajtra ráno nás čaká ďalší boj.

Ondrej Ďuriš

Ondrej Ďuriš

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Večný optimista :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu